Wednesday, August 5, 2015

Backyard watch  裏庭パトロール隊

One beautiful summer morning,
Kuri and Mugen was walking out to their backyard.
ある爽やかな夏の朝、クリとムゲンは裏庭散策に出ました。


Kuri: "Do you smell that?"
Mugen: "Hmm?"

クリ:”何か臭わない?”
ムゲン:”そう?”


Mugen: "Let me see..."
ムゲン:”どれどれ、、”


Mugen: "I heard something..."
ムゲン:”何か聞こえた!!”


Kuri: "I see it now!"
クリ:”あ、見えたわ!”

Kuri & Mugen: "CATS!!!!"
クリ&ムゲン:”隣の猫達!!!”


Their job is done.
どうも、お疲れ様!もういっちゃいましたよ!


Kuri looks so proud!
クリ:”私の裏庭、誰にも入らせません!”

Disciple Mugen continues patrolling their yard!!
弟子のムゲンは修行に励む!

BACK YARD GUARDIANS!!
我が家の、裏庭パトロール隊!!




ご訪問ありがとうございました!
ランキング参加中です。
下方の’’柴犬 クリ’’バーナーをワンクリックお願い致します!
Thank you for the visiting!
Please click the on the banner on the bottom left to vote for Kuri!

No comments:

Post a Comment