Tuesday, September 1, 2015

STARVED ROCK STATE PARK1 スターヴトロック州立公園1

DAY 1
一日目


Yes, we went to the famous "Starved Rock State Park''!
スターヴトロック州立公園に行って来ました!

I really wanted to see some spectacular views like canyons and waterfalls this summer.
Two hours drive and here we are! LETS HAVE FUN!!
何だか今年は、キャニオンとか滝などの、爽快な景色が見たくなりまして、、。

運転するとこ約2時間。着きました!

Always start an adventure with a filled stomach!
やっぱりまずは、腹ごしらえからでしょう!

I made ''Onigirazu".
This is very popular in Japan these past couple of years.
Here is the recipe video.

https://youtu.be/xSAMUuFw5Hk

’’おにぎらず’’なぞという物を作って来ました。
この頃、日本で流行っているらしいです。
え?知らないわ、という方のために上にリンクを添付しました。
お試しあ~れ!

Dry sand wind gust.
すっごい砂嵐の歓迎を受けました。

It was a beautiful day!
秋晴れの素晴らしい日です!

All of the waterfalls and streams were dry.
季節的に滝や小川は枯れていますが、、。

Kuri and Mugen were still so excited.
しかし、クリもムゲンも気分は最高!


ご訪問ありがとうございました!
ランキング参加中です。
下方の’’柴犬 KURI’’と、”秋田犬 MUGEN” バーナーをワンクリックお願い致します!
Thank you for the visiting!
Please click the on the banner on the bottom left to vote for Kuri and Mugen!

No comments:

Post a Comment