Sunday, February 3, 2013

Figure skater kuri! クリ フィギュアスケーターデビュー!

We had a snowy day after a big rain.
The rain puddle froze over night made a little ice rink.

大雨の後の雪の日。庭の水溜まりが凍って、スケートリンクが出来ました!

Kuri's favorite ball.....

クリのお気に入りのボールも、ペッカーン、と凍り付いています。

She got it out no problem.

ちゃんと丁寧に取り出しました。

She is so smart not to run on ice. She always ran around it.

そして、ちゃ~んと凍った所を避けて遊ぶ頭の良いお嬢様です。

But...Papa put the ball on the ice...

そんなクリにパパはちょいと悪戯心をくすぐられました。

''Kuri, go get it!!'' (Papa)

''Gotcha!'' (Kuri)

''Here you go Daddy! I got it!!'' (Kuri)
''Good Girl!!'' (Papa)

''パパ、取って来たよ!’’ (クリ)
’’いい子だな~!’’ (パパ)

 Papa put ball on ice again.

パパはまたボールを氷の上に乗せます。

She got it again for Papa..

滑りながらも、ボールを取って来ましたよ。

....But this time....

でも今回は、、、

Kuri refused to give it back to Papa.
''No more ice walk. I had enough!'' (Kuri)

パパに返すのを拒否。
’’パパにはもうあたしのボール貸してあげない、、。もう、氷の上は結構です!’’ (クリ)

So they did what Kuri liked to do.

というわけで、二人はクリの好きな遊びに切り替えました。

Here are the extra pictures.
She was really cute and a good figure skater too!

おまけ写真。
クリってフィギュアスケーターでデビュー出来ちゃうかも!可愛い~!
もみじ饅頭みたいなお手手よ~ん!

Nori & Maki looking at us like, '' I don't understand you guys...! '' after we got back inside.

家へ入ると、ノリマキ先輩が冷ややかなお顔で見下ろしてたよ。笑。



ご訪問ありがとうございました!
ランキング参加中です。
下方の’’柴犬 クリ’’バーナーをワンクリックお願い致します!
Thank you for the visiting!
Please click the on the banner on the bottom left to vote for Kuri!





 


No comments:

Post a Comment